Voorbereidingen in het zonnetje!! - Reisverslag uit Houten, Nederland van Claudia en Mirjam - WaarBenJij.nu Voorbereidingen in het zonnetje!! - Reisverslag uit Houten, Nederland van Claudia en Mirjam - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen in het zonnetje!!

Door: Mirjam en Claudia

Blijf op de hoogte en volg Claudia en Mirjam

01 April 2014 | Nederland, Houten

Nou hier zijn we dan, ons eerste verslag!! Vandaag zijn we druk bezig geweest met de laatste dingen in huis halen. Daar zijn we nu van aan het uitpuffen in het Nederlandse zonnetje, als voorbereiding op de 30 graden die ons volgende week staat te wachten. Zo langzaam aan word alles afgerond, laatste dag werken, laatste nachtje in Amsterdam en zo verder.
Zondag is het dan echt zo ver en gaan we naar Schiphol, iets wat we allebei nog niet echt beseffen. Voor ons gevoel mogen we wat extra dagen uitslapen en staan we volgende week weer op de werkvloer!! Hopelijk komt dit besef nog voor we zondag op Schiphol staan.

Deze week genieten we nog even extra van het Hollandse eten en het Hollandse zonnetje en vanaf zondag gaat ons avontuur dan echt beginnen.

We houden jullie op de hoogte!
Liefs, Mirjam en Claudia

• 01 April 2014 - 15:43

Arnoud B.:

Geniet van jullie tijd in Afrika! Iets wat ongetwijfeld een onvergetelijke ervaring gaat worden! Succes!

• 01 April 2014 - 16:01

Rosa:

Ja bijna bijna, succes met de laatste voorbereidingen :)

• 01 April 2014 - 16:08

Theo Heemstra:

Hallo Mirjam en Claudia,

Ik wens jullie heel veel plezier in Afrika. Geniet ervan en nog succes met de laatste loodjes.

• 01 April 2014 - 17:34

Hansje Crum:

Hoi veel plezier met alle voorbereidingen. Al zal het afscheid nemen moeilijk worden. Sterkte. Ik volg jullie.

• 01 April 2014 - 17:59

Lidia :

Heel veel voorpret gewenst en alvast bij deze een goede en veilige reis!! Groetjes Lidia

• 01 April 2014 - 19:39

Annita:

Hai meiden, leuk om al een voorbereidend verslag te lezen. Jullie zijn alvast aan het opwarmen, dan is de overgang kwa temperatuur iets minder groot. Maak er een hele mooie tijd van. Ik volg jullie ook.

• 01 April 2014 - 20:50

Lonneke:

Geniet ervan!! Komt allemaal helemaal goed en wordt een onvergetelijke reis!!

• 03 April 2014 - 20:59

Harma:

Succes met de laatste voorbereidingen!! Ik ga jullie volgen. Dikke zoen en knuff, harma

Claudia en Mirjam

Hoi allemaal! Wij zijn Claudia en Mirjam. Al heel lang bevriend en na al jaren het plan te hebben samen te gaan reizen gaat dat dit jaar toch echt werkelijkheid worden! 6 april vertrekken wij voor twee maanden vrijwilligerswerk naar Zambia. Aansluitend zullen we nog een maand langs de kust in Zuid Afrika gaan reizen! Via deze blog houden we jullie graag op de hoogte van ons avontuur! Veel leesplezier! Groetjes!