londen-livingstone - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Claudia en Mirjam - WaarBenJij.nu londen-livingstone - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Claudia en Mirjam - WaarBenJij.nu

londen-livingstone

Blijf op de hoogte en volg Claudia en Mirjam

06 April 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Daaar zitten we dan. . Deel 1 gehad.. afscheid nemen op schiphol :) na een vlucht van drie kwartier naar londen bleek bij aankomst dat we toch een vertraging van ruim 3 uur hebben. Opzich niet erg, waar het niet dat onze overstap naar livingstone krap zal worden!
Duimen maar! Wij gaan onze tijd uitzitten met drie kwartier gratis wifi!

Liefs

• 06 April 2014 - 21:53

Thea:

Spannend, we kijken op de web-site van BA of jullie inderdaad 11.00 uur zullen aankomen in Johannesburg, dan hebben jullie nog 50 minuten om je bagage te krijgen, de andere gate te zoeken en in te checken.
    Het zou wat ruimer mogen met de tijd

• 07 April 2014 - 17:15

Jan:

Hoi Claudia en Mirjam,

Spannende situatie hoor. In Johannuesburg de aansluiting naar Livingstone missen. Bagage even zoek. Pas morgen kunnen doorvliegen naar Zambia. Ik hoop dat de hotelboeking nog gelukt is en dat jullie even lekker kunnen ontspannen na alle stressvolle momenten.

Hou jullie taai!

Ik hoor graag wanneer jullie op de bestemming in Zambia zijn aangekomen.

Claudia en Mirjam

Hoi allemaal! Wij zijn Claudia en Mirjam. Al heel lang bevriend en na al jaren het plan te hebben samen te gaan reizen gaat dat dit jaar toch echt werkelijkheid worden! 6 april vertrekken wij voor twee maanden vrijwilligerswerk naar Zambia. Aansluitend zullen we nog een maand langs de kust in Zuid Afrika gaan reizen! Via deze blog houden we jullie graag op de hoogte van ons avontuur! Veel leesplezier! Groetjes!